Monday 21 April 2008

LARAMIZ 3 AYLIK OLDU BILE/ LARA 3 MONTHS OLD






Sabirsizlikla dolmasini bekledigim 3 ayimiz gecti ve Laramiz 3 aylik 11 gunluk. 3 ayin bitmesiyle kolik problimimizden de kurtulmus olduk. Gaz sancilariyla caresiz bogusan minik yavurumun sancilari son buldu sukurler olsun. Simdi gulucuklerinin keyfini doya doya yasiyoruz. Bu 3 ayi atlatmam konusunda tavsiyleriyle bana yardimci olan sevgili arkadaslarim Ayca, Canan ve Gaye'ye sonsuz tesekkur ederim. Gectigimiz Cuma gunu Bebek Masaji sinifina katilmaya basladik. Cok keyifli gecti. Her gun inanilmaz bir kosusturmayla geciyor. Gunlerin nasil gectigini anlamiyorum. Kizimin her gecen gun saglikli bir sekilde buyudugunu gormek beni cok ama cok mutlu ediyor.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I waited impatiently for 3 months to finish. Finally 3 months was over and Lara 3 months and 11 days old. Lara's colic problem out of the window, now we are enjoying her smiles. Thank you very much my friends Ayca, Canan and Gaye for their advice to go through the colicy period. Last Friday we joined baby massage class, it was lovely. Everyday is very busy. I don't understand how the days pass. I am very happy to see my daughter growing everyday healthily.

3 comments:

Meltem :-) said...

Belginim demek 3 ay doldu hı:) inanılır gibi değil, ben de başladım artık zaman çabuk geçiyor demeye, yaşlılık alameti mi acaba:))))
Canım Lara' nın sıkıntılarından kurtulmasına çok sevindim, artık sanırım en keyifli dönem başlıyor:)
Hepinizi çok çok öpüyorum

Unknown said...

Belgincim annelik sana çok yakışmış.Lara'yıda Allah nazarlarlardan saklasın çok güzel olmuş maşallah.sizleri çok öpüyorum çok selamlar canım.bye.....

egeserinel said...

Belgincim, Lara çok tatlı olmuş maşallah ... Briana çok benziyor.
Sevgiler
gaye