Thursday 29 May 2008








5 comments:

sengul said...

ooooo Lara'cim buyumuste annesine yardimda eder olmus.. canim benim..

Unknown said...

ya tamamen baba olmuş bu kz,ama çok tatlı olmuş ya,canım benim gelsede sevsek biraz bizim cadı büyüdü artık.çok öpüyorum selamlar:-)

Belgin Davidson said...

Cok tesekkur ederim canlarim.. Valla oyle Sengulde surekli soyluyor Brian Brian diye.. Cok benziyo kerata bana hic benzemiyor yaaaa..Cok seviyorum buyudu valla zaman ne kadar da cabuk geciyor 5 aylik oldu bile.. Her ikinizide cok opuyorummmm..

Nimet said...

yahuuu ne tatlı bişey bu yaaaaa tam sıkmalık olmuş tombik tombik,yerim ben onu maşallah çok tatlı annesi....
kocaman öpüyorum ikinizi de
darısı tüm isteyenlerin başına diyelim :-)

egeserinel said...

belgincim bencede briana benziyor ama yanaklar aynı sen :)))
çok tatlı olmuş maşallah ...ege resimde ayaklarına hasta oldu "anne dıdıklasana ayaklarını" diyor ...
öpüyoruz