Tuesday 15 July 2008

NEW YORK NEW YORK





New York inanilmaz sicak bunaltici insani disarda dolasmak cok ama cok yoruyor.. Sengulumun evine geldigimizde ohhh misss gibi serin hemen climayi aciyoruz buz gibi oluyor evin ici. Sagolsunlar bizim kaldigimiz odaya bile ozellikle bizim icin clima taktirdilar. Uyuyup kalir Laramizi hasta ederiz diye acmiyoruz valla.. New York cok guzel ama Sengulumun sicak evi bir baska guzel 5 yildizli otel gibi valla insan cok rahat ediyor.. Burda Sengulumler bizi asagidaki fotograflardanda goreceginiz gibi Lahmancun yemeyege Tai restoranina goturduler hersey mukemmellll.... Ama sengulumun yemeklerini hicbirseye degismem.. Bulgur pilavlari tavuk et soteler kofteler dolmalar krepler sucuklar allahim daha neler neler... Kilo vermeye calismak imkansiz sengulun evinde yiyorum valla Iskocyaya geri gidince dusunurum kilo vermeleri

4 comments:

Nimet said...

kızlar abla kardeş düşman çatlatıyorsunuz vallahi:-)
lara kuzum da çok tatlı olmuş yaa...yumuk yumuk eller...tam sıkılası kıvamda.....
öptüm kocamanından sizleri....

Unknown said...

Şengülüm çocuk çok yakışmış bekliyoruz.nemi?tabiki baby canım benim hayırlısı ne zamansa ozaman olsun çok öptüm:)

sengul said...

nimetcim..
seni de bekleriz.. herzaman kapımız açıkk...

sengul said...

aytencim...
kuzum cocuk yakışıyor yakışmasına ama.. cok büyük bir sorumluluk yaşadıklarınızı görüyorum.. tam olarak hazir olunca seni yine yengeee aaa pardon pardon teyze yapıcam:)))