Sunday 10 August 2008

KAMP GUNLERIMIZ/ CAMPING DAYS





Kampta gecirdigimiz gunlerin sonrasinda evimize geri donduk. Dogruyu soylemek gerekirse kamp hayati bana gore degil ozelliklede bizim cadirdaki eksikliklerimizle hic bizim kamp felan yapmamiz lazim. Zavalli Laracim perisan oldu. Ama guzel vakit gecirdik yinede Lara yi babasinin mezun oldugu okula goturduk Londra da baya bir gezdirdik. / After the camping days I am glad to be back home. Camping is not for me especially, particularly as we were missing lots of camping stuff . Poor Lara had difficult times in the tent. Although we had a good time in London we went to Brian's college, Albert Hall, London Eye and lots of other places in London.

2 comments:

sengul said...

laracimmm canim benim daha 6 aylikken kamp hayatinin tadina da baktin ya ben sana ne deyeyim kuzum ya.. annen/baban sen bu kadar uysal uyumlu olmasan o kadar kolay kamp yapamazdılar.. melegim benim ya...

Unknown said...

canım benim şengülün dediği gibi daha 6 aylıksın ve maşallah eksik kkaldığın birşeyde yok,aman aman hayatın boyunca her istediğini yapman dileğiyle,annen gibi...seni kocaman kocaman öpüyorum:)