Tuesday 19 August 2008

LARA 8 kg SEKER PAKETI/ LARA 8 BAGS OF SUGAR






Laracik 7 kilo 970 gram yani nerdeyse 8 kilo seker paketi. Boyu ise 66 cm. Saglik gorevlisi cok memnun kaldi herseyden. Yuzunde beliren kizarikliklar kendiliklerinden yok oldular. Bugun ilk yuzme dersini aldi Lara cok da guzel gecti. Yuzme havuzunda fotograf cekmemize izin vermedikleri icin fotografimiz yok. Suyun altina girdi cikti ogretmeni bana dogru suyun altindan Larayi atti nasil da geliyor suyun altindan agzi acik.. Suyun altindan cikar cikmaz gozler bir garip tabi agzi burnu su dolmus durumda ama yine de banamisin demeyip ayaklarini kollarini cirpip durdu bizim ki. Her Sali gunu saat 14:00 de yuzme dersimiz var suyu cok seviyor insallah hep boyle devam eder. Ben kendimi dusunuyorum da Yuzme dersi degil yuzmeye bile gitmemistim. Simdiki zamanin cocuklari(bebekleri) cok sanslilar her imkan onlerinde.. Umudum onune serilen imkanlari Laranin iyi degerlendirmesi, saygili sevgi dolu bir birey olarak buyumesi.. Cikmaya calisan disleri dun canimi cok ama cok yakti.. Ama azimliyim pes etmiyecegim emzirecegim.. Disler tam cikmis durumda degil ama testere gibi nasilsa.. Dun emzirirken bir isirdi aman Allahim kanamaya basladi o derece.. Kerata bir de guluyor.. Nasil kizarsin acim gectikten sonra devam ettim emzirmeye ama gozum dislerinde.. Biberondan sut almiyor kaptan veriyorum ama formula sutu sevmiyor kerata.. Yemekler le aramiz iyi.. Dun aksam mercimek ve tatli patatesi formula sut ile pisirdim ilk once onu verdim ardindan da Armut mis gibi yedi.. Menumuz her gecen gun genislemeye devam ediyor.. Bebe mamasiyla basladik, muz, armut, mercimek, patates, havuc, tatli patates, yumurta sarisi, peynir, pekmez, yogurt derken bir bakmisiz biz ne yersek onu yer hale gelivermis olacak bir gun. Zaman ne kadar cabuk geciyor dogum, Kolicli gunlerimiz hic yasanmamis gibi.. Halbuki ne zor gunler gecirmisiz bu gunlerle karsilastirdigimda..

2 comments:

sengul said...

ne şeker paketi ya.. o tammmm bir şeker yerim ben onu yerimmmmm..1 aydır görmüyoruz ne kadar büyümüş canim benim yaaa

Anonymous said...

belgincim maşallah tam bir şeker,ben gelince yerim onu.sabırsızlıkla gelişinizi bekliyoruz......:)