Wednesday 15 October 2008

Sevdiklerimi gormek onlarla vakit gecirmek cok iyi geldi. Birde Laracigi hasta etmeseydim daha neler yapacaktim neler.. Ankaraya gidip teyzemi ziyaret edecek sonra Denizlideki sevgili arkadasim Zuhalin annesiyle tanisacak guzel vakit gecirecektim.. Plan yapmak cok zor ozelliklede hasta bir bebeciginiz soz konusu ise cok ama cok zor.. Bir ay su gibi gelip gecti ve soguk guzel yuvamiza geri donduk. Bizi mukemmel agirlayan yedigimiz onumuzde yemedigimiz arkamizda hicbirseyimizi eksik etmeyen canim Abicime ve Aytencime cok tesekkur ederim. Bizim akilli canavar yegenler buyumus kocaman olmuslar hatta Adacik Lara'ya yaramazlik egitimi verdi ve bir ay sonunda Larayi basariyla mezun etti bile. Laranin ogrettiklerini uyguladigindan ogretmeninin hic suphesi olmasin. Sevdiklerimi gormek onlarla vakit gecirmek cok guzeldi. Ne yazikki bir suru sevdigimi goremeden bulusamadan Iskocya ya geri dondum. Icim buruk. Ama bizi affedin size vakit ayiramadigimiz icin.. Laracigima daha iyi baksaydim boyle olmazdi.. Onemli olan gonullerimizin bir olmasi degil mi?
Posted by Picasa

3 comments:

Şenol said...

Belgincigim,
Insan kuş misali.. bir orada bir orada... Seni daha uzun zaman bekliyoruz. Ayrıca hani bizim resimler kıskandım doğrusu....Sizleri öpüyoruz.
Sevgiler
Gülseren

Belgin Davidson said...

Gulseren hanimcim benim fotograf makinemde degil Sabancidaki fotograflar olsa koymazmiydim..

Unknown said...

canım benim minik Lara'mız çok özledik seni....bibicik Ada her sabah seni arıyor.....Belgin'cim seni daha güzel ağırlamak isterdim amma sende gördün canımn ya çocukları biliyorsun tekrar bekleriz sizleri çoook öpüyoruz..:)