Tuesday 2 December 2008

VERY COLD/ COK SOGUK

Dun aksam -6 dereceydi bunun sonu pek hayirli olmayacak galiba yagacak dedim sabah bi kalktik her yer bembeyaz mis gibi. Ben Larayi babasina birakip yuruyuse gittim cok iyi olsu gokyuzu masmavi yeryuzu yesil ve bembeyaz cok guzeldi. Temiz havayi icime cektim cigerlerimin alabildigi kadar. Bugun Larayi vermeyi dusundugumuz anaokulunu ziyarete gittik. Guzeldi insanin ici bir garip oluyor yavrusunu boyle anaokuluna birakip ise gidecek olmak zormus be.. Allahtan haftanin sadece iki gunu olursa Lara anaokuluna gidecek hem arkadaslari olur yasitlariyla oynama sansi olur. Boylesi daha saglikli olacak umarim hepimiz icin. Anaokulu bir hafta ucretsiz isinma haftasi veriyor. Bu hafta icerisinde ben yada Brian gidip Lara ile okulda vakit gecirebilecegiz. Laranin okula isinmasi icin boylesi cok iyi olacak. Ocak 5 benim mesai baslayacak. Duygularim paramparca acayip hissediyorum kendimi. Bakalim nasil gececek ilk is gunumuz...Allahtan daha bir ayimiz var.. Iskoc lokumumu (gayenin dedigi gibi) doya doya yerim benPosted by Picasabu sure icerisinde..

2 comments:

AycA said...

ahh ahh bu karı bizde bir görebilsek..
:)

sengul said...

sogukta üşüyen o yanacıklarını yerim ben senin ne güzel cıkmışşsın sennnnnnn... pembe beyaz canim benim... beyazlar içinde beyaz şapkalı bi kisss hemde cokkk tatli bi kis canim..