Friday 22 May 2009

KORKULUKLARI CIKARTTIK / WE TOOK THE BARS OF THE COT

Lara'nin yataginin korkuluklarini cikartmak durumunda kaldik. Bir ay once Laranin odasina girdim ve Lara'yi korukuluklarin uzerinden atlarken yakaladim. Ve Brian'a soyledim Brian bana inanmayinca Lara yi tekrar yatagina koydum ve Brian'a seyretmesini soyledim. Gozlerine inanamadi. Tabi bunun sonucunda bizim gozumuze uyku nasil girsin. Hemen o gece yatagin korkuluklarini cikarttik. Bir kac gece yataktan dustu ve yatagin kenarina dogru nasil kaydiysa uyurken kaymis. Lara ya babasi baktigi gunlerde Lara yorulunca yatagina kendisi gidip yatiyormus. Nedense ben de bu hic olmadi. Emzirmeden uyumuyor kerata. Babasiyla birlikteyken daha uslu ve genelde 2, 3 saat uyuyor bana gelince 1 -1,5 saat sansliysam eger.
Posted by Picasa

No comments: