Monday 5 October 2009

BABAMIZ RAHATSIZ..










Brian baya bir rahatsiz oldugu hatta 3 gun hastanede yattigi icin herkesi ve herseyi cok ihmal ettim.. Simdi oturdum elimde ne kadar fotograf varsa koydum bloga.. birdaha nerde vakit bulurum bilemiyorum.. Lara uyudu suanda.. firsat bu firsat hemen fotograflari koyayim dedim.. Babamiz suanda daha iyi.. Allahtan ciddi degil rahatsizligi.. Umariz kisa surede sagligina tamamen kavusur..
Lara bugunlerde cok zorlasmaya basladi.. Hele anne sutunu gunduzleri kestigimden beni surekli pesimde sarilmak istiyor bana kucagimda tasimami istiyor her yere.. Sade aksam uykuya gecerken emziriyorum.. Iki yasina basmadan sutu tamamen kesecegim umuyorum inek sutunu akabinde icmeye baslar Laracigim..



1 comment:

sengul said...

saçlara bayıldım canim benim yaaa:))) burdan döndüğünüzden beri dahada uzamış galiba..