Tuesday 20 April 2010

SONGUNLERDE LARA/ LATELY LARA


Sabahlari kalkarkalkmaz sarkilar soyluyor kendi kendine..
Dans etmeyi cok seviyor.. Elbise giydirdigimde hemen babasina dans etmeyi teklif ediyor..
Yuzmeye bayiliyor yuzme havlusunu katladigimi yada mayosunu gordugunde hemen yuzmeye gitmek istiyor bizde haftada bir gun mutlaka yuzmeye gidiyoruz.. Mayis ayinda Turkiyeye tatile gidiyoruzzz.. Laracim denize havuza doyacak canimm.. Birde soyle kemiklerimiz gunese doyacakkk..
Kitapsiz tuvaletini yapmiyor.. Birde yaninda biz oturacagiz oyle otururmusun da demiyor.. Emir cumlelerini kullaniyor.. Sit down! Book oku! Yari ingilizce yari Turkce kullaniyor..
Araba yikasin pek bi seviyor araba yikamayi..
Kresteki cocuklar Briana kosup Lara benim arkadasim diyorlarmis.. Benim evde oldugum gunde Krese gitmedigi icin ben hic sahit olamadim Kres gunlerine.. Babasinin soyledigine gore cok seviyormus kresi.. Krestekiler de onu.. 3 yasindan sonra hergun gidecek bakalim..
Ispanagi ben cok severim.. Larada pek bi seviyor.. Soyle yogurtlu yapiyorum guzel guzel yiyor.. Somon baligini cok sever.. Zeytin canavari bugunlerde surekli zeytin yemek istiyor.. Ama mantimi yemedi ona uzuluyorum.. El emegim goz nurum mantimmm.. Bende oturup kendim yiyorum valla..
Piano dersine gelenlerin dersleri bitince ayakkabilarini ayaklarina getirip kapidan herkesi ugurluyor.. Aklima gelmeyen birsure sey yapiyor cok gulduruyor bizi.. Bazen de zor oluyor atiyor kendini yerlere agliyor nedensiz.. 2. yas sendromu olsa gerek..
Posted by Picasa

1 comment:

sengul said...

cimcimemmm..
sen ne tatlı olmuşsun. sen nasıl öyle muzur muzur tatlı tatlı gülüyorsun canım benimmmmmm..