Monday 10 May 2010

AH YEMEYIOR VAH YEMIYOR BENIM GUZEL MANTIMI


Herseyi silip supuren tasi bile yiyen benim guzel kizim bir mantimi yemedi.. Hic usenmiyor kendime bile yapsam oturup yapiyorum.. Gecen aksam oturdum yaptim yine.. Brian da oturuyordu ben yaparken karsimda.. 5 dk bile dayanamadi.. Deger mi bu kadar zaman harcamaya oturup senin sabirla bunlari sarmani bile seyretmeye sabrim yok dedi gitti.. Ben damak tadim icin saatlerimi veririm ne olacak.. Bir kere oturuyorum saatlerce haftalarca keyfini suruyor ne olacak sanki.. Buzluga koyuyorum guzelca canim cektiginde cikartiyorum.. Dolma bile sardim sadece kendim icin.. Ne usenecegimm.. Dolmami yiyor Laracigim ama manti yemiyor kerata.. Olsun ben hamileyken yiyecegim boyle ikinci kizim belki sever onunla karsilikli oturup yerim bende..
Posted by Picasa

No comments: