Friday 2 July 2010

BU EV ISLERI HIC BITMEZ











Laranin odasini decore etmek icin Brian gitmeden once boya ve yerler icin tahta almistik. Brian geri donunce hepsini yapacakti. Ben de sabir yokki bekleyeyim iki hafta kollari sivadim karnim burnumda guzelce boyadim odayi sonra yerleri aman ne zormus bu yerleri yapmak bir elimde testere oteki elimde cekic ama bitirdim.
Babamiz gittiginden beri basimizdan dert eksilmedi.. Arabamiz bizi yolda birakti bozuldu.. Ne perisanlik yasadim bu halimle.. Allahtan yarin geliyor Brian suprizim var ona yeni bir araba almamiz lazim.. Cok mutlu olacak.
Is ev Laranin pesinde kosturmaktan insan tek basina yoruluyor.. Gelsin Brian yarin kendi basima birseyler yapacagim.. Dinlenmem lazim biraz olmuyor boyle kostur kostur nereye kadar..

2 comments:

sengul said...

belgincim cnm benim ellerine sağlık çok güzel olmuş kuşların odası harika görünüyor tertemiz ışıl ışıl .. ama bu gidişle doğuma tamirat malzemeleri ile gideceksin diye korkuyorum canım benim..

ayten said...

belgincim gerçekten ellerine kollarına sağlık.Allah hiçbir zaman bu azmin ve gücüne zeval vermesin.Aman ne olur dinlen biraz çok ararsın bu günlerini 2 çocuk çok zor,şahsen ben çok zorlanıyorum ve kafayı yiyorum.Ama öyle yada böyle büyüyecekler,yinede herşeyleriyle çok güzeller...keşke yakın olsaydık yardımcı olurduk ama malesef çok uzağız gelmeyide çok isterdim ama şu an mümkün değil.dualarımız her zaman seninle canım.İnşallah ilerde bir gün gelmek mümkün olur...