Thursday 12 June 2008

IYIKI DOGDUM VE SENI DOGURDUM/I AM VERY HAPPY TO HAVE BEEN BORN AND TO HAVE GIVEN BIRTH TO YOU






Bugun benim dogum gunum bir yil daha yaslanmanin bana bu kadar cok mutluluk verecegini hayal bile edemezdim. Sen buyudukce ben yaslandigimi unutuyorum Laram. Yaslanmaya bakis acim degisti saclarimdaki beyazlar artik beni uzmuyor sana baktikca.. Her dogan gunde seninle birlikte tekrar doguyorum. 5. Ayini doldurdun ben de 32'iyim bugun. 6. ayini tamamlamana az kaldi.. 6. ayin sonunda ilk defa mama yiyecek ilk defa odanda uyuyacaksin ama ben bu altinci ayin dolmasini hic istemiyorum hep seni emzirmek hep senin yani basimda uyumani istiyorummm.. Canim benimmmm iyiki dogdum ve seni dogurdum..
..................................................................................................................................
Today is my birthday and I wouldn't have imagined that getting older would make me so happy. You make me forget that I am getting older while you are growing. You change my opinion about getting older. Now when I see my grey hair I don't get upset, I just look at you and I am happy. I'm born again each day with you. You are now 5 months old and I am 32. You will be 6 months soon. You will start on solids at the end of 6 months and start sleeping in your own bedroom but I don't want to stop breast feeding you I don't want you to leave our bedroom. I am very happy to have been born and to have given birth to you.

6 comments:

elif said...

belginim iyi ki doğdun.. iyi ki lara'yı doğurdun.. ailenle beraber nice güzel yaşlar diliyorum. allah sizleri nazardan saklasın..
öperim..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Belgin'ciğim doğum günün kutlu olsun.Varsın olsun yaşlanalım.Varmı böyle bir güzellik.Sen yaşlanıyorum derken benim kızım daha 1.yaşını kutluyor,Allah bize güç versin ki,bizlerde onlara tüm güzellikleri gösterebilelim.çok öpüyorum ama en çok zuzuyu o güzel yanaklarından:)

sengul said...

Canim benim..
Sen daha yeni dogdun sayılır..Lara ile birlikte yeniden dogdun..
Canim benim.. hep saglıklı hep birlikte olmak dileklerimle dogum günün kutluyorum canim benim..

Nimet said...

canım kuzenim,doğum günün kutlu olsun,iyiki doğdun baksana nasıl bir güzellik getirdin dünyaya....
öpüyorum her ikinizi de şekerim...
ayy bu velet pek bi tatlı,gördükçe dişlerim kamaşıyor ama yapacak bişey yok yani....:-(o yanaklar ısırılmaz mı yaaa

Catriona said...

Happy birthday Belgin, hope you are having a wonderful day!!
xx